Adventsutmaningen

På söndag är det första advent. Därefter väntar ytterligare tre sköna adventssöndagar innan jul. Dags att varva ner inför högtiderna och därför tänkte jag ge mig själv och er en lättsam utmaning i advent.

En termos fylld med glögg, något gott till och någon form av uteäventyr. Alla söndagar i advent. Äventyret skildras på din blogg eller så berättar du om det i kommentarsfältet. Jag ska försöka länka till er som är med.

Alla är välkomna såklart och jag börjar med att utmana Kari, Katta, Ida och Sara. Nu drar vi igång julstämningen!

image

22 tankar om “Adventsutmaningen

  1. En utmaning som innebär en fylld termos kan jag så klart inte säga nej till! Första advent är det meningen att jag skall hänga i en klätterhall (bokstavlingen talat, jag räknar inte med att kunna ta mig uppåt överhuvudtaget) så jag gnuggar geniknölarna och satsar på ett micro-äventyr!

  2. Pingback: Adventsutmaningen - Träningsblogga

  3. Pingback: Första advent och Adventsutmaningen. | Katrins Äventyr

    • Skoj att du hittat hit. Och självklart kan du vara med från nästa vecka, det ser jag fram emot! Promenad och glögg i soffan bör också räknas, man bestämmer ju liks själv vilket äventyr man gör 🙂

  4. Pingback: Adventsäventyr | Lite Längre

  5. Pingback: Tredje adventsäventyret. | Katrins Äventyr

  6. Pingback: Jullov? | Lite Längre

  7. Pingback: Årets adventsuppmaning | Katrins Äventyr

  8. Pingback: Första advent a la Lite Längre - Lite Längre

Lämna en kommentar