Sommaren som kommer eller som redan pågår.  

Det är något knas med min tidsuppfattning. Jag har absolut noll koll på datum. Jag tittar förundrat i kalendern för att inse att på lördag dyker juli upp. Av någon märklig anledning har jag känslan av att sommaren just börjat. 

Oavsett om det är juni, juli eller augusti så har jag i stort sett inga planer för sommaren. Jag hade en plan på att inte planera så mycket och istället göra det som faller mig in för dagen. Trots detta har jag bokat in vissa saker och det känns bra. Lite så där lagom planering bara. En mix av struktur och spontanitet brukar bli bäst. Vi säger så! 

4 thoughts on “Sommaren som kommer eller som redan pågår.  

  1. I Bryssel är det augusti och inte juli som är den stora semestermånaden så det är fortfarande full fart på jobbet och jag är helt ur fas med den svenska sommaren. Tre veckor kvar till semestern nu!

Kommentera

